Surveys
Surveys
SädeTERAs on kõik see, mis suures klassis puudu jääb - ta on väga plastiline ja kiirelt kohanev; usalduslik, hubane ja kodune; asendamatu keskkond lastele, kel poleks suures klassis võimalik avaneda ja areneda. Laps tunneb, et tema arvamust võetakse arvesse, väike kollektiiv võimaldab kõikide osapoolte seisukohtade ärakuulamist, läbiarutamist ja arvessevõtmist. Õpetajal on aega ja energiat päriselt iga lapse individuaalsetesse eripäradesse süveneda. Kõige erilisem on SädeTERA kooli juures ikkagi see, kui eelteismeline poiss ütleb silmade särades, et ta käib maailma kõige lahedamas koolis.
SädeTERA lapsevanem
Hästi tore ja ka endale rahustav on näha, kui koolis on kõik ilusti läbi mõeldud ja paika pandud, kuna ja miks midagi tehakse. Ja just ka põhjendus lastele, et miks nemad midagi teevad ja milleks seda vaja on.
SädeTERA lapsevanem
Individuaalne lähenemine oli üks põhjustest, miks mikrokool sai valitud ja laste jaoks on minu arust väga oluline, et nende individuaalsust mõistetakse ja õpetatakse teemasid sobivalt.
SädeTERA lapsevanem
Looma kaasamine ühelt poolt ergutab, teisalt rahustab lapsi. Teades, et koolis on ees ootamas neljajalgne klassikaaslane, paneb hommikuti kiirelt tegutsema, et õigeks ajaks kohale jõuda. Keerulisematel päevadel saab karvase sõbraga suheldes stressi maandada. Koolis õpetaja juhendamisel loomaga toimetamine on arendanud ka koduste loomadega suhtlemist - lapsed on õppinud märkama ja ära tundma looma käitumisviise ja märguandeid, samuti on tõusnud üldine huvi loomariigi erinevate liikide ning üldse eluslooduse vastu.
SädeTERA lapsevanem
SädeTERA on kool, kuhu laps läheb igal hommikul rõõmuga ning kust koju tulema veenab vaid teadmine, et homme on jälle koolipäev. SädeTERAs on kuju ja sisu saanud kõik need unistused, mis sel keerulisel kevadel üheskoos sõnadesse ja plaanidesse said pandud - poleks julgenud loota, et see kõik teoks saab, aga särasilmsete suurte ja väikeste koostöös sünnib imesid. SädeTERA areneb iga päevaga ja puhas rõõm on nii ägedasse projekti oma pisike panus anda.
SädeTERA lapsevanem
SädeTERA on olnud täpselt selline, milline me lootsime, et see on ja rohkemgi veel.
SädeTERA lapsevanem
Rõõmu on pakkunud näha lapse edusamme iseseisvumisel ja oskust oma asju ise korraldada väljaspool kodu (1. klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Rõõmu on valmistanud lapse õpihimu ja soov uusi asju õppida. On rõõmustav näha, kuidas laps on leidnud uusi sõpru ja tunneb end klassis hästi, osaledes meeskonnatöödes ja teistega arvestades (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Laps on olnud väga tubli ning usin koolilaps. Koolis on tal põnev, parajalt raske ning samas õpihimu kasvatav (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Laste sisseelamine kooliellu ja ühine tegutsemine. Lapse edenemine õppeainetes ja motivatsioon (sh. noppeõpe, Tähekese väljakutse). Igakülgne ja proaktiivne tugi õpetajate poolt. Vaheldusrikkad õppekäigud + jõulupidu nii vahvas formaadis (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Lapse suurem teadlikkus enda tugevustest ja nõrgematest külgedest. Lapse suurem julgus ennast väljendada, eneseteadlikkus ja esinemisoskus, iseseisvus. Positiivsed muutused koostööoskustes ja ühisreeglitega arvestamises (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Huvi õppimise vastu on muutunud suuremaks. Saab aru ülesande sisust. Mõistab paremini küsitut (varem vajas rohkem selgitusi). On hakanud huvi tundma matemaatika vastu (varem oli tema jaoks keeruline ning üritas vältida) (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Ta on muutunud püsivamaks. Suudab keskenduda piisavalt ning üha enam võtab ise vastutust nii kooli kui ka trenniga seotud kohustuste ees. Inglise keel on väga palju arenenud, ta tahab ise rohkem sõnu teada ning proovib ka rääkida meiega inglise keeles (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Laps on muutunud iseseisvamaks, julgemaks ja vastutustundlikumaks. Ta räägib kodus sageli sõpradest ja tunneb rõõmu ühistest tegevustest (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Laps on viimase poole aasta jooksul palju arenenud- ta on tuntavalt enesekindlam, julgem ning sõbralikum. Tema inglise keele oskus on imetlusväärne (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem
Lapsel on arenenud vastutustunne, iseseisvus ja enesekindlus, mis väljendub selles, et ta suudab kodust väljas nüüd iseseisvalt ja julgemalt hakkama saada. Ta katsetab rohkem uusi piire (1.klass I poolaasta)
SädeTERA lapsevanem