Liigu sisu juurde
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA Gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA Gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
Tartu Erakool
Tarkusega julgeks, loovaks, avatuks
Avaleht
TERA
Ajalugu
HESA
Tugisüsteem
Koolivorm
Perioodid ja vaheajad
Tundide ajad ja tunniplaan
Tule meile
Liitu meiega
Sisseastumine
Õppetasu
Koolitused
Ruumide rent
Huviringid
Tööpakkumised
Innovatsioonipesa
Dokumendid
Kontakt
Avaleht
TERA
Ajalugu
HESA
Tugisüsteem
Koolivorm
Perioodid ja vaheajad
Tundide ajad ja tunniplaan
Tule meile
Liitu meiega
Sisseastumine
Õppetasu
Koolitused
Ruumide rent
Huviringid
Tööpakkumised
Innovatsioonipesa
Dokumendid
Kontakt
EN
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA Gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA Gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
Tartu Erakool
Tarkusega julgeks, loovaks, avatuks
Avaleht
TERA
Ajalugu
HESA
Tugisüsteem
Koolivorm
Perioodid ja vaheajad
Tundide ajad ja tunniplaan
Tule meile
Liitu meiega
Sisseastumine
Õppetasu
Koolitused
Ruumide rent
Huviringid
Tööpakkumised
Innovatsioonipesa
Dokumendid
Kontakt
Valdkond:
Õpetaja roll ja võimestatus
Õpetaja ja õpilase töö esmärgistamine õpitulemustest lähtuvalt I kooliastmes
Arendav perevestlus – suhte loomine perega
Koostöö eelised paralleelklassi õpetajate vahel I kooliastmes
Klassijuhataja roll ennastjuhtiva õppija kujundamisel
Klassi haldamise parimad praktikad
Õpetaja autonoomsuse toetamine
Õpetajate võimestamise võimalused