Koolitused » Klassijuhataja roll ennastjuhtiva õppija kujundamisel
Võtame meeskonnaga aega ühise veendumuse loomiseks, kuidas just teie kooli klassijuhatajad saavad parimal viisil toetada teismelist õppijat, kuidas nõustada ja jõustada nii õpilast kui vanemat ise terveks jäädes. Tegeleme klassijuhataja rolli, võimaluste ja vajaduste uurimisega, lähtudes just teie kooli väärtusruumist.
Meeskonnapäeva pikkus kokkuleppel
Lai valik koolitusi, mis kõnetavad iga õpetajat ja koolijuhti.
Kaasaegsed ja inspireerivad lahendused iga osaleja kaasamiseks.
Paindlikkus viia koolitusi läbi nii TERAs kui koolitujate poolt valitud kohas.
Koolitajad on kogemustega oma ala eksperdid.
Inspireerivate koolituste kaudu kujunevad Eesti lapsed julgeks, loovaks ja avatuks!
Leia meie nimekirjast veel mõni põnev koolitus.
Neljandat aastat ametis olev õpetaja Joanna Kärsin usub, et alustavate õpetajate lahkumist tööturul saab pidurdada, kui oma panuse annavad nii kolleegid, lapsevanemad kui kogu ühiskond.
Tänases ühiskonnas näeme üha rohkem kerkimas põnevaid koole, mis paistavad silma millegi erilise poolest. Oled Sa õpetajana kunagi mõelnud, et Sinu kolleegideks võiksid olla loomad?
Tänases ühiskonnas näeme üha rohkem kerkimas põnevaid koole, mis paistavad silma millegi erilise poolest. Oled Sa õpetajana näiteks mõelnud, et Sinu kolleegideks võiksid olla hoopis
MIS ON ANDEKUS? Sünnipärased võimed on tänapäevase andekuse käsitluse järgi eelkõige potentsiaal, mille saavutamist mõjutavad erinevad tegurid. Laps võib sünnipäraselt võimekas olla mitmes valdkonnas, kuid