Liigu sisu juurde
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
Tartu Erakool
Tarkusega julgeks, loovaks, avatuks
Avaleht
TERA
Ajalugu
HESA
Tugisüsteem
Koolivorm
Perioodid ja vaheajad
Tule meile
Liitu meiega
Sisseastumine
Õppetasu
Koolitused
Ruumide rent
Huviringid
Tööpakkumised
Innovatsioonipesa
Dokumendid
Kontakt
Avaleht
TERA
Ajalugu
HESA
Tugisüsteem
Koolivorm
Perioodid ja vaheajad
Tule meile
Liitu meiega
Sisseastumine
Õppetasu
Koolitused
Ruumide rent
Huviringid
Tööpakkumised
Innovatsioonipesa
Dokumendid
Kontakt
EN
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
TäheTERA
LõunaTERA
SädeTERA
Peedu
ProTERA
TERA gümnaasium
Eelkool
Terake
HuviTERA
Tartu Erakool
Tarkusega julgeks, loovaks, avatuks
Avaleht
TERA
Ajalugu
HESA
Tugisüsteem
Koolivorm
Perioodid ja vaheajad
Tule meile
Liitu meiega
Sisseastumine
Õppetasu
Koolitused
Ruumide rent
Huviringid
Tööpakkumised
Innovatsioonipesa
Dokumendid
Kontakt
Valdkond:
Parimad praktikad, meetodid ja õppevormid
Ainete lõimimine praktikas
Aktiivne ainetund
Draamaõpetus kui õpetamisviis õpilase enesejuhtimises
Ennastjuhtiv õpilane SädeTERA näitel – eesmärkide seadmise töötuba
Hariduslikud uskumused ProTERA näitel
Iga lapse tugevuste/võimete märkamine, arendamine ja rakendamine tavaklassis
Inglise keele õpe keelekümbluse metoodika läbi
Keeleõpe ja iseseisva õppija kujundamine Peedu kooli inglise keele tundide näitel
Kooliga kohanemine LõunaTERA 1. klassi näitel
Kool õues – õuesõpe praktikas ja õuevahetunni võlud
Loomi kaasav õpe Peedu koolis
Loomi kaasav õpe SädeTERAs
Miks ja kuidas õppida klassiruumist väljas?
Noppeõpe. Osaajaline grupeerimine võimeka õppija arengu toetamiseks.
Nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine Peedu koolis
Praktiline üldõpetus ja loov loovusõpetus
ProTERA väljakutse-õpe coachiva suhtlemise toel
Raamatud ja lugemine I kooliastmes
Tagasiside ja eneseanalüüsid ProTERA näitel
Võimekas õpilane ja tema vajaduste toetamine koolis
Õpilase motivatsiooni toetamine ProTERA näitel
Õpilasesindus ja mängujuhid
Õppija arengut toetav tagasiside
Üldõpetuslikud põhimõtted ja praktikad